Riksmöte 2018

Lördag 21 april 2018 – söndag 22 april 2018 13:00–15:30

Aros Congress Center i Västerås

Bästa sättet att ladda upp inför valrörelsen: kom på Liberala riksmötet den 21–22 april! Då möts vi i Västerås, flera hundra Liberaler från hela Sverige, för att lära oss mer, vässa argumenten och se till att vi är riktigt förberedda inför valet. Dessutom hinner vi både äta, dricka och dansa på lördagkvällen – och bevisa att det är roligare att vara liberal.Riksmötet startar lördag 21 april klockan 13.00 och avslutas söndag 22 april klockan 15.30.

Under helgen varvas tal, framträdanden och panelsamtal på stora scenen med seminariepass i mindre grupper, där vi jobbar i workshops som du väljer efter intresse.

Kostnad: 3 500 kr exklusive hotell
Specialerbjudande: två deltagare under 25 år betalar för en

Anmäl dig här (sista anmälningsdag är den 11 april).

evenemang under helgen som är öppna för alla medlemmar utan kostnad:

På fredagkvällen har vi abonnerat Skybar på Hotel Plaza. Hit är förstås alla Liberaler välkomna, oavsett om du ska delta på riksmötet eller ej.

Lördag kl 10–12 håller Liberalernas EU-parlamentariker seminarier i Hörsalen, öppet för alla medlemmar. Arrangeras av Alde.

Lördag kl 10–14 är nya medlemmar är extra välkomna till en träff. Vi hälsar välkommen till Liberalerna, går igenom det viktigaste om partiet och politiken och lyssnar på Jan Björklunds tal. Lunch ingår.

Boende

Boende ingår inte i anmälningsavgiften, utan bokas nu direkt via hotell.

Vår kontaktperson på Travel Team som hanterat hotellbokningar fram tills nu är:
Sara Östman +46 21 41 00 25, +46 72 31 49 666, sara@travelteam.se
www.travelteam.se

Frågor kring evenemanget, mejla event@liberalerna.se